20 aastat hiljem

20 aastat tagasi tähistas mu isa meie vastvalminud sauna kaminaruumis enda 35. juubelit. Viimastel aastatel oli sama ruum peamiselt kasutust leidnud aiapidamistarvikute lao ja kasvuhoonena, samuti oli see hea panipaik asjadele, mida ei osatud kuskile mujale pista. Sauna ei saanud tehnilistel põhjustel kütta ja seetõttu need ruumid nimetatud viisil kasutust leidsidki. Sel suvel võtsime Teise Poolega kätte ja hakkasime sauna korda tegema: viisime üleliigse kila-kola välja, vahetasime vana veesüsteemi moodsa boileri, torude ja segisti vastu välja, küürisime ruumid puhtaks, panime akende ja ukse ette värsked kardinad, põrandale uued matid. Nipet-näpet oleks vaja veel teha, aga sellegipoolest viskasime eile juba esimesed leilid.

Ma olen üldse suur saunafänn, aga oma saun on ikka veel kümme korda parem kui võõras. Mõelda, et siiamaani ei olnudki meil ühtegi sellist kohta, kuna ka Saaremaal on saun kasutamiseks liiga vana ja uut pole veel tehtud. Ma arvan, et nüüd hakkame peaaegu iga nädalavahetus maal käima.

Jutu alguse juurde tagasi minnes, juba on ka plaan isa 55. juubel oktoobris maha pidada - alapealkirjaga "20 aastat hiljem". Njaa, see toob nii mõndagi meelde...

Pilte mul palju pole, aga mõni siiski.

Vana veesüsteem
Uus boiler


Ema õmbles õunahooajale sobilikud kardinad






Sauna eesruum

Kommentaare ei ole: