Isetehtud kleidike, lühike veidike

Et ei jääks muljet, nagu ma ainult planeerin ja alustan asju, panen vahepeal üles ka midagi, mis valmis sai. Õmblesin kleidi, mida ma kordagi kanda pole saanud, sest nii ilusat suve ilma augusti lõpus enam ei olnud. Aga suvi tuleb jälle, seega on vähemalt üks uus rõivaese ootamas.

Kõigepealt oli soov midagi õmmelda. Siis jäi teepeale kangapood, kust ma kaalukaubana leidsin ägeda satsidega kanga. Läksin sellega ja kolme teise kangajupiga koju ja hakkasin laagerdama: mida millestki teha võiks ja millisest mõttest alustada? Kuna antud kangas oli kõige suvisem, siis valisin selle ja otsustasin, et tuleb teha midagi võimalikult lihtsat - riie on ju ise juba nii efektne. Nagu hiljem selgus, oli ka selle õmblemine paras katsumus, seega lihtsus tasus ennast igati ära.

Kui olin enam-vähem välja mõelnud, mida tahan, läksin voodririiet otsima. Alguses mõtlesin, et ostan valge, aga ma ei suutnud poest leida mitte ühtegi mõnusalt õhukest ja venivat valget kangast. Silma jäi hoopis elektrisinine, mis viimasel ajal mulle väga imponeerima on hakanud. Valik tehtud, otsustasin, et tasakaaluks on vaja ka kandipaela ja leidsin samasuguse suurepärase sinise paela.


Lõike võtsin ühe pika trikoosärgi järgi - laotasin selle lihtsalt kalkale ja joonistasin maha. Tegemist maailma kõige lihtsama lõikega, kus pole ühtegi sissevõtmist, ainult küljed kokku ja servad keerata. Voodri puhul pidin küll natuke rohkem nuputama, sest meeltesegaduses ostsin esimese raksuga liiga vähe kangast, aga et kõike ära kasutada, õmblesin voodrile satsi alla - kokkuvõttes mulle see idee täitsa meeldib, kuigi algselt polnud nii planeeritud.

Peab tunnistama, et 100% ise ma kleiti ikkagi ei teinud, voodri alumise ääre ooverlokitamise usaldasin emale. Kuna ta on selle masina osas spetsialist, siis ma ei hakanudki üldse ise üritama.

Ise tehtud, hästi tehtud
Mul on hunnik kangaid ja veel rohkem plaane, mis vajavad realiseerimist. Aga eile hakkas kool ja ma siiralt kahtlen, kas enne järgmist suve üldse midagi valmis saan. Eks ma siis annan teada.

5 kommentaari:

Maarja ütles ...

Väga äge kleit!

Kadri ütles ...

Armas kleit!
Tasub uut suve oodata:)

Liska ütles ...

Aitäh!
Kadri, millal Sinu blogi jälle täiendust saab? :)

Kadri ütles ...

Siis, kui kahel järgmisel katsikul käidud ning kampside pilte jagada saab:)

Liska ütles ...

Ootan põnevusega :)