SUVEVAHEAEG!

"Nagu nii imelik on, et suvi hakkas!"
"Jaa, nagu hommikul alles pidi kooli minema ja nüüd mingi on vaheaeg!"

Eelmisel reedel kaks neiut kõndisid minu ees - tunnistused käes ja kõpskingad jalas - ja õhkasid rõõmsalt koolivaheaja alguse üle. Mul ei ole tõenäoliselt enam kunagi koolivaheaega, mitte sellisel kujul vähemalt, aga olin koos nendega õnnelik, sest suvi on ka mul ja puhkus tuleb ka, isegi mitu tükki!

Kuna blogipidamiseks on viimasel ajal väga vähe aega olnud, siis oleks siinkohal õigem ka kirjutamisele suvevaheaeg välja kuulutada. Tõenäoliselt tuleb mul vahel mõni hoog peale ja paar rida isegi kriban, aga tõsisemalt võtaks bloginduse jälle sügisel ette.

Soovin kõigile ime-imelist suve!

1 kommentaar:

Kadri ütles ...

Imeilusat suve Sulle ka!!
Kohtume 3. juulil Kalevi staadionil!