Brrrrr....

Ma olen muutunud. Vanasti mõtlesin, et miks inimesed virisevad talve ja külma üle ja tahavad sõita soojale maale ja igatsevad suve. Mulle on alati kõik aastaajad meeldinud. Aga praegu olen ise ka hakanud igatsema soojust, sest mul on lihtsalt kogu aeg nii külm.

Ükskõik, mis riietega ma tööle tulen, ikka lõdisen siin ja päeva lõpuks näpud vaevu liiguvad. Kontor iseenesest on soe, aga ma istun seljaga akende poole, nii et kahest suunast puhub külma õhku ja kuigi radikas on ka tooli taga, ei päästa see millegipärast olukorda. Lõuna ajal ei taha enam üldse väljas käia, sest kui toas on juba külm nii nahavahele pugenud, siis tundub õueminek meeletu eneseületamisena. Õhtul trammi oodates on jälle õudukas, kui see masinavärk ei juhtu kohe tulema, siis lõdise ja kannata. Eile juhtus veel nii, et sain küll trammi peale, aga järgmises peatuses oli täpselt rööbastel toimunud liiklusõnnetus ja sarvik edasi ei sõitnud. Kõmpisin lähimasse bussipeatusesse ja pidin veel 15 minutit ootama. Kojujõudes varbaid ja sõrmi ei tundnud.

Ma tean muidugi, et liigutades hakkab soe ja veri tuleb käima saada, aga see talv on läinud nii, et olen üldse suhteliselt vähe õues olnud (kui välja arvata kohustuslikud käigud tööle, poodi jne).  Talv iseenesest on siiamaani kuidagi kähku läinud. Ma loodan seda viga parandada ja moosisin Teist Poolt, et läheks laupäeval Nõmmele suusatama. Eks näis, kas õnnestub. Võibolla on mul jälle nii külm, et ei taha üldse nina välja pista.

Vahepeal on mul uudiseid ka kudumise vallast. Olen nüüd mitu õhtut, kui sõrmed kodus üles on soojenenud, titeteki kallal nokitsenud. Ma vist reklaamisin selle millalgi  juba välja ka, kui papudest juttu oli. Igatahes, vahepeal jäi see mul unarusse seoses jõulude ja muude pidustustega ja tundus nii lõputu projekt. Nüüd olen järjepidev olnud ja võin öelda, et lõpp juba paistab. Küll ma siis uhkustan ka, kui valmis on.

Hammaste plaginal asun nüüd jälle töö kallale.

5 kommentaari:

Ats ütles ...

oh, oleks siis nii, et ainult talvel külm. ma ei saanud ka suvel seelikuga tööl käia. No varbad koguaeg külmetasid ja villakaid ka keset suve kontorisse jalga ei tahtnud panna.
..aga tegelikult ma imetlen neid naisi, kes suudavad käia ka talvel tööl seelikuga ja liikuda samal ajal veel ühistranspordiga :)

aa, aga mis mul aitas külma vastu - mul kipuvad ka käed maha jahtuma. Kuum tass kätte ega ei peagi ju sealt teed/kohvi jooma. Soojendamise eesmärgil. Lisaks iga kord kööki sattudes lasksin kätel kuuma vee all olla. Nii oli elu täitsa elamist väärt :D

Liska ütles ...

Ma olen tegelikult enamasti olnud see tüüp, kellel on just palav igal pool... Sellepärast mulle jahedamad aastaajad isegi meeldivad rohkem.
Aga praegu on midagi juhtunud jah, külm on naha alla pugenud ja ei taha enam välja tulla.
Võtan nõuandeid kuulda, tänud ;)

Kadri ütles ...

Minul ja Astridil on ülisheffid randmesoojendajad, arvan et sulle kuluksid sellised sinna kontorisse ära! Sul ju niikuinii see kudumine nüüd käpas :P

Ats ütles ...

jaaa, kuidas ma unustasin need mainimata - väga hea lahendus ju! Kui ise ei viitsi neid teha, siis me oskame soovitada tegijat :)

Liska ütles ...

Need on vist moes jah.. Ma usun, et saaksin täitsa hakkama, aga enne on vaja üks tekk ära lõpetada :). Siis juba uued projektid.
Samas, mul on ühed villased säärised kodus... vbl peaks proovima :D