Sinule

Tõelised sõbrad on need, kelle kaudu õpime tundma iseennast. Kui Sina, Sõber, vaatad peeglisse, siis näed seal osakest minust ja ka mina kannan endas rõõmu Sinust. Kui oleme jaganud ühiseid hetki, oleme läbi kogetud emotsioonide ja mälestuste alati seotud. Pole tähtis, kas viibid Ameerika, Austraalia või Euraasia mandril, ükski vahemaa ei määra tõelise sõpruse suurust ja olemust. Me oleme alati koos!

Sõber, Sa tead, et kui ka olen eemal, elan südames alati kõikidele Su rõõmudele ja muredele kaasa. Kui Sa mind vajad, siis sosista õrnalt ja ma kuulen Sind. Ja kui Sa arvad, et ei vaja kedagi, siis sosista ikka. See, kes peab kuulma, kuuleb.

Sõber, ma ei kingi Sulle täna karvast mängulooma või südamekujulist õhupalli, ma ei saada Sulle liblikatega kaarti ega lilli. Ma pühendan Sulle selle kirjatüki enda blogis ja lubaduse, et olen Su jaoks alati olemas, nii heas kui halvas.

Sõber, Sa oled mulle kallis iga päev - lähedal ja kaugel!

Armastusega,
Sinu Liisi

Kommentaare ei ole: