Käin ringi naeratus näol

Sõin just ära pool kaussi värskeid porgandiviile - nämma. Tegelikult on see vajalik selleks, et mitte süüa ära poolt kausitäit šokolaadi, mis printeri kõrval palmi all ennast pakub nagu lõbutüdruk Poola maantee ääres. Ah, tegelikult ei ole mul täna mingit šokolaadiisu, see ammendas ennast eelmisel nädalal. Sel nädalal on mul hoopis uued tuuled juustes. Jah, tõesti, elu muutub iga sekundiga ja on täis ootamatusi ja toredaid üllatusi. Ma ei suuda täna peita naeratust enda näol :)!

Nädalavahetus möödus nii kaunilt (pange tähele, et isegi mu sõnad naeratavad täna!) - pidasime ema 60ndat juubelit. Kohale tuli üle viiekümne külalise ja pidu kestis lausa 9 (!) tundi. Ema on meil tõeline energiapomm ja multitalent, sest ta laulab, tantsib laintantsu, käib joogas, sõidab jalgrattaga, õmbleb, graveerib, lavastab jne. Enamik nendest tegevustest oli laupäevaõhtuses programmis ka sees. Ausalt, kui mina 60 saan, olen sama ilus ja tubli! Ja emmel on ju täna õige sünnipäev, seega pange kõik käed kokku ja hüüame talle üheskoos: PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!!!

Õnneks on esmaspäev kohe läbi. See on hea, sest siis on neljapäev juba lähedal. Ja see on hea, sest peale neljapäeva on reede ja reedel on PIDU!

Jääge heaks (naeratusega)!

Kommentaare ei ole: