Mul on

Mul on vanem õde. Ta on minust nii palju vanem, et parematel aegadel oli meie pikkuse vahe umbes 1m. Vanasti, kui koos tänavat ületasime, oli tal kombeks mind varrukast (ÕS-st vaatasin järgi igaks juhuks, kaks r-i on ikka) sikutada ja järgi lohistada. Mingi hetk, kui meie kasvuvahe enam nii suur ei olnud, ajas see mind hullult närvi, aga tema oli hoolitsev ja sikutas ikka edasi. Nüüd me pole ammu koos tänavat ületanud, aga arvan, et alateadlikult tõuseb ta käsi endiselt mu varruka suunas. Selline asi tuli täna hommikul meelde.

Mul on naaber. Va sindrinahk laeb peaaegu igal öösel trepikoja stepslist enda auto akut. Ja ülejäänud maja maksab - üldelekter ju. Eile õhtul viskas mul kopsu üle maksa, võtsin fotoka ja jäädvustasin tema pättuse. Ühtlasi sai sellest haldurit teavitatud, nii et ma olen nüüd ametlikult kitupunn. Samas ma võiks ju ka pikendusjuhtmega kõik oma elektriseadmed trepikotta vedada ja lasta teistel selle eest maksta, on see siis aktsepteeritav? No ega ikka ei ole küll!

Mul on töökaaslane. Ta on mu toanaaber ja tänane sünnipäevalaps. Jälle pidu meie hoovis!

Mul on hea.

Kommentaare ei ole: