Maikuu, suur toomepuu, uhke ja õisi täis!

Kas te olete midagi nii armsat enne näinud???


Suur suvi on tulnud eestlaste õuele. Minu meelest kohati isegi liiga suur, sest 25-26 kraadi Celsiuse järgi on minu kehale juba tõeline piin. Seda eriti, kui peab kontoririietes ringi käima, mitte ei saa rannal päikest võtta ja külma Mojitot või Sex on the beachi libistada. Nii et töölkäimiseks eelistaks ma umbes 20-kraadist soojust.

Nädalavahetusel oli asja Pärnusse. Muidugi, nagu sellistel puhkudel ikka, kohalejõudmise ajaks oli taevas juba pilves ja peagi hakkas ka vihma kallama. Õnneks ei läinud me sinna pelgalt randa külastama, eesmärgiks oli hoopis Endla teater ja etendus nimega "Tiramisu". "Tegemist on avameelse näidendiga naistest. Ühes reklaamibüroos töötab seitse naist ja neid kõiki ühendab soov karjääri teha. Peidus pinna all on aga igaühel oma isiklikud ja isesugused probleemid, igatsused ja ühine hirm läbi põruda – nii töös kui eraelus. Osades Karin Tammaru, Piret Laurimaa, Carmen Mikiver, Ireen Kennik, Kaili Närep, Triin Lepik ja Kaili Viidas."  Täitsa tore etendus oli, kuigi ootused sisu ja teemaarenduse osas olid pisut kõrgemad.

Eile oli kepikõnni õhtu ja uus marsruut kulgeb mul nüüd hoopis Nõmmel, täpsemalt Harku metsas. Kui aus olla, siis eks ma viskan need kepid kohe-kohe nurka ka, sest kuigi kepi-pensionäridest tuhisen nagu tuulispask mööda, ei jõua ma jooksjate või jalgratturitega sammu pidada ja tekib kange tahtmine ka ise kiiremini edasi saada. Seal ei teki ka seda probleemi, et jalad joostes valusaks jääksid nagu asfaldil - metsarada on pehme, pealegi saepuruga kaetud. Rattaotsingud on mul samuti peaaegu lõpule jõudnud, nüüd on vaja ainult järgmine palgapäev ära oodata. Nii põnev!

PS1! Kui ma Nõmmel edasi käin, siis pean praeguse blogi nime "Läbi sääsesilma" vastu välja vahetama, sest igas kohas omad asukad ja Peetri konnad Nõmmele ei trügi - seal on sääskede valitsemisala.

PS2! Kui poe aknal on silt "Siin maksab Liisi!", siis palun ärge mulle helistage!

4 kommentaari:

J. ütles ...

Viktoriiniküsimus - kui pikk on siili saba?

Liska ütles ...

Siili saba pikkus on 1,5–3 cm - ütleb Vikipeedia. Aga oli see nipiga küsimus? :)

J. ütles ...

Jumalast õige vastus! Näe, saidki midagi uut teada :) Ma alles hiljuti polnud üldse kindel, kas siilil saba ongi :)

sultan ütles ...

meie pood kubiseb nendest siltidest ;)