Money (In God We Trust)

Kõigepealt kuula seda:



Olen pisut murelik, sest eilne tellimus Bingo loto võidu suhtes ei saanud täidetud. Üldse on see üks mõttetu mäng, sest ma ei võida seal kunagi midagi. See, et umbes kolm korda aastas ainult pileti ostan, ei puutu asjasse... Sest näe, Vurri kiirloteriid oleme (mina ja Teine Pool) ka ainult kahel korral mänginud: esimene toitis pere hoiupõrsast 100, teine 500 krooniga , kusjuures ostud sai tehtud päevase vahega. 500 tuli puhtalt tellimise peale, mistõttu on mul väike usk sellesse meetodisse. Muidugi päris puhtaks sai ta alles siis, kui ma eile peale pesupesemist need viis sajakroonist pesumasina trumlist koos Teise Poole märgade pükstega kokku korjasin. Koidula ei lõhnanud tõenäoliselt oma eluajal ka nii hästi, kui eile nendel rahatähtedel. 

Muidugi mõnes mõttes on hea, et Bingo tellimust seekord ei täidetud, sest täismängu võit oli suhteliselt väike ja jacks pots - nagu lätlased ütlevad - oli ka tillukene. Nii et tegelikult peab hoopis rõõmustama, et me seda kommiraha ei saanud. Lisaks on Fortuna meie vastu isegi lahke olnud viimastel päevadel, ei maksa teda ära kurnata ega kuritarvitada. Iganädalaseks Binxi mängimiseks pean ma meid veel liiga nooreks, nii et millalgi talvel, kui kaasmaalased Eesti Loto varasalve piisavalt täis on kogunud, proovime uuesti.

Homne tähtpäev meenutab mulle mu lõpukirjandit "Isamaalisus enne ja nüüd", aga seda lugu te juba teate...

Kommentaare ei ole: