12. aprill

Palju räägitakse kevadisest rahutusest, ärevusest, väsimusest ja muust taolisest. Olen seda isegi korduvalt tundnud ja tean täpselt, mida üks või teine nimetatud tunne endast kujutab. Aga kummalisel kombel mul sel kevadel on kõik hoopis teistmoodi ja emotsionaalne breakdown oli ära seal kuskil novembris-detsembris. Siis oli küll tunne, et lähen lõhki, kui kohe kedagi või midagi täiesti uut ja huvitavat mu ellu ei tule. Õnneks polnud vaja kaua oodata, minu jõulusoov täitus küll väikse hilinemisega, kuid aasta algas imehästi ja on siiamaani olnud suurepärane. Mul ei ole kevad mitte ainult südames, vaid ka ninas, kõrvas, püksitaskus ja talla all! Vot nii, nüüd on see välja öeldud ja teadmiseks võetud (ja loodan, et ma midagi ära ei sõnanud).

Mõtlesin, et uue hooaja tähistamiseks lähen täna õhtul jooksma. Olen esialgu optimistlik! Ja siis kuskil mais tahan endale jalgratta osta. Ammu juba unistan sellest, aga igal aastal on mingid ootamatud väljaminekud, muutused elukorralduses ja mis kõik veel takistuseks saanud. Nüüd aitab, ma tahan jalgratast, kohe päris enda isiklikku! TAHAN-TAHAN-TAHAN!

Üks teema veel. Ma juba ükspäev enne tahtsin sellest kirjutada. Et kui ma näiteks tänaval või kaubanduskeskuses käin, siis mul on tunne, et kõik inimesed, kes vastu tulevad, vaatavad mind. Ma ei tea, kas see on mingi egoprobleem või liiga elav kujutlusvõime või tegelikult täiesti normaalne nähtus??? Sest mul tekib sealjuures ainult üks küsimus: mis mul viga on? Kas seelik on tagant värvli vahele kinni jäänud? Kas kuskilt on katki midagi? Äkki olen veetseepaberi talla alla tõmmanud? Kas mul on huulepulk või ripsmetušš laiali? Kas olen meeskolleegi jope kogemata selga pannud? Ehk siis: see ei ole alati positiivne, kui võõra pilgu endal taban, ma olen liiga paranoiline. Ärge vaadake mind niimoodi! (Sest ometi ei ole ju võimalik, et keegi mind sellepärast vaatab, et ma nii ilus ja tore olen. Ei ole ju...?!)

12. aprill oli omal ajal minu kalendris punane püha. Sel aastal on ta veel õrnalt roosakas, aga vaikselt tuhmub seegi.

1 kommentaar:

VT ütles ...

On võimalik. On! :P