Mass stressi, stress massi!

No kurivaim, kui sa tuled mulle tänaval vastu ja ma JUBA kõnnin nii seina ääres kui võimalik, kas sa siis PEAD minu ja seina vahelt veel läbi mahtuma??? Näe, mõni peab. Mind ajab nii marru, kui satun lõunalt tagasi tulema samal ajal, kui tramm on meie maja ees peatunud. Siis terve see mass tuleb nagu merelaine mulle vastu ja vaadaku ma siis ise, kust läbi saan. Enamasti siis litsungi ennast vastu seina ja liigun külg ees.

Mul aeg-ajalt lööb üldse välja selline inimeste-allergia. Õigemini on see vastumeelsus suurte inimgruppide ja trügimise suhtes. Näiteks talvel, kui lumi on poolde säärde tänavatel ja pead seal sumpama nii, et vere maitse suus. Ja siis mingid tropid on sul veel kogu aeg ees, mööda ei saa, edasi ei saa, kõht on tühi, külm näpistab. Oehh, don´t even get me started, okay?! No ja nüüd kevadel, kaubamajas on roosad päevad. Mul oli vaja juuksepalsamit osta, eksole. Läksin lõuna ajal, et teen kiire põike ilumaailma ja siis laskun alla toidupoodi. Selleks, et üldse õige leti juurde pääseda, pidin ma ennast läbi murdma naiste hordidest, kes olid kogunenud ümber meigi- ja lõhnariiulite, kus anti proovida, jagati tasuta, poolmuidu jne "head ja paremat". Aga NAISED - need lähevad ju kurjaks, kui midagi niisama antakse. Nad muutuvad koletisteks, kelle pilk halvab, keel salvab ja ninast lööb tuld. Sest kõik NAISED teavad, et võidab see, kellel on surres rohkem asju!

Mina seekord pääsesin eluga, aga ma ei ole ka NAINE, kes viitsiks oma liigikaaslastega odavama huuleläike või šampoonipudeli pärast võidelda. Võin maksta kaks korda kallima hinna, kui saan oma ostu sooritada rahus ja vaikuses. Palsamiga oli kahjuks emergency situation, nii et ma pidin enda põhimõtted alla neelama. Kusjuures minu palsam ei olnud sentigi alla hinnatud, aitäh!

PS! Kui kellelgi on täpselt 679 krooni üle, ei oska sellega midagi ette võtta ja armastab loomi (soovitavalt koer-loomi), siis võtke minuga ühendust!

Kommentaare ei ole: