Ärge jätke mind üksi, kui oleme joonud šampanjat!

Mul sai täna aasta, ma sain aastaseks, olen töötanud siin nüüd täpselt 1 aasta! Vorpisin eile uhke hapukoorehalvaaküpsisetordi, täna ostsin veini ja viinamarju juurde - tähistasime kolleegidega üheskoos teineteiseleidmist. Olen rahul. Muidugi, kui pealelõunal töö juures veini lürpida (ja üksi umbes pool pudelit või natuke rohkem ära juua), jätab see ka oma märgi. Seega olen ma hetkel suhteliselt lõbusas tujus ja mitte-töö-lainel. Can You blame me?

Frog-alert! Frog-alert! Hakkab pihta! Ma ju rääkisin, kuidas eelmisel nädalal meie küla kohale tiik tekkis?! Novot, siis pole ka imestada, et kui vesi alanes, järgnes totaalne konnauputus. Peab tunnistama, et nii vara poleks ma neid küll oodanud, aga midagi pole teha - pühapäeval ajasin autoga selle kevade kaks esimest krooksujat alla. Lisaks nägin veel vähemalt tosinat! Õnneks ma viimasel ajal jõuan koju suhteliselt harva, seega konnadel ka kergem hingata.

Ma olen väsinud. Vein.

1 kommentaar:

J. ütles ...

Hei Liisi! Aix vist juba rääkis, et 23 õhtul võiks teha väikse istumise meie juures. Saaksid oma uuemate sugulastega lõpuks tuttavaks ja äkki tutvustad mullegi kedagi uut. Sobiks teile?