Asi on nii

Käin enda blogist läbi mitu korda päeva jooksul, aga kirjutanud pole siia väga ammu mitte midagi. Asi pole selles, et mul ei ole enam midagi kirjutada või et mul ei teki mõtteid, mille üle arutleda... Pigem on asi selles, et need mõtted, mis viimased 3-4 kuud on minu jaoks prioriteetsed olnud, on liiga isiklikud ja ma ei saa ega oska nende üle siin arutleda. Olen alustanud mitmeid postitusi ja ikka on nad jäänud mustandina seisma.
Viimastel kuudel on mu elus palju toimunud, üks ehmatav tõsiasi muutis mind ja minu lähedasi, mõjutas meie tulevikuplaane ja loksutas paika mitmed väärtushinnanguid. Ma ei hakka seda salapärast juttu pikalt siin venitama, sest asja ivani ma niikuinii ei jõuaks. Küll aga tahtsin anda väikese vihje seoses tähelepanekuga, mille nii mõnigi minu kohta on teinud: "Liisi, sa oled nii muutunud." Ma loodan ise, et need muutused on ajutised ja ei mõjuta mind või minu lähedasi kuidagi negatiivselt. Tegelikult olen tasapisi üle saanud esimesest ehmatusest ja tõsi ta on, et inimene harjub kõigega.

Tahan hirmsasti kirjutada ja nüüd, kui olen selle teema (vähemalt mingil moel) seljatanud, saan ehk jätkata ka pisut asjalikumalt :)


Kommentaare ei ole: