Jagatud rõõm on vähemalt kaks rõõmu

Jagan teiega enda viimase aja lemmikblogisid.

Esimene neist on Cotton & Curls . Blogi autor Liz tuletas mulle meelde, kui tore on õmmelda ja kui lihtne on tegelikult mõne liigutusega muuta vana, väsinud, moest läinud, halvasti istuv vms riideese jälle kantavaks ja ägedaks. Sain tema blogist nii palju innustust, et jooksin kohe kangapoodi ja otsisin kodus kapist välja riided, mis vajavad ka natuke refashioning´i.

Truu kaaslane iga tegevuse juures

Teine on Design Sponge, kust leiab palju ägedaid ideid kodusistustuse kohta. Eriti meeldib mulle seal see before & after rubriik. Ma tahan enda kodus ka pisut ümberkorraldusi teha, aga võimalikult väikese eelarvega, seega otsin ideid. Mõned mõtted on juba tekkinud, mingi hetk pean need ainult Teisele Poolele maha müüma...

Nende blogide vahel ma pendeldan. Alguses oli muidugi eriti põnev, nüüd olen juba suure osa postitustest läbi käinud ja ootan pingsalt, et uusi peale tuleks. Aga inspiratsiooni ja innustuse saamiseks piisab enamasti väga vähesest. Tegelikult on seal esimeses blogis selline koht nagu Refashion Nation, kus on terve nimekiri blogisid, mida on põnev sirvida. See on lõputu tegevus...


Kommentaare ei ole: