Asjad-mis-vajavad-tegemist-nimekiri



Täiesti uskumatult mõnusa võnkega lugu...

Täna on reede, sõidame Saaremaale. See suvi on kahjuks läinud nii, et oleme ainult ühe korra sinna jõudnud - jaanipäeval. Nüüd siis teine katse ja nädala pärast, kui hakkab puhkus, läheme ilmselt kolmandale ringile. Ja siis ongi suvi läbi. Eelmisel aastal alustatud uste renoveerimise projektiga (kirjutasin sellest siin) seega lõpule vist veel ei jõua, kuigi jaanipäeval tegime küll nii palju, et värvisime need eelmisel suvel puhastatud ja lihvitud kaks ust ära. Mul kahjuks hetkel pilti pole, aga katsun meeles pidada ja nädalavahetusel teha.

Lisaks ustele olen leidnud veel mitmeid ägedaid ajale jalgu jäänud esemeid, mida tahaks korda teha: isa juures vana sahtlitega kirjutuslaud, Saaremaal (kui ma ei eksi, siis Teise Poole vanaisa tehtud) seljatoega tool, öökapp, telekalaud... Lisaks on mul vaja millalgi jõuda tumba meisterdamiseni. Ma nimelt tahtsin ühel kunagi Jyskist ostetud tumbal punutud pealiskihi maha võtta ja kangaga asendada, aga lammutamise käigus selgus, et selle konstruktsioon on juba nii läbi omadega, et lõpuks viisin ta kogu täiega prügimäele. No välja arvatud pealmise plaadi, mida kavatsen uue tumba kaanena kasutada. Selle projektiga pidime isaga koos tegelema, aga jälle pole kuidagi jõudnud. Ma ei tea, kas mulle tundub või elu lihtsalt lendab käest.

Õnneks on 1/3 suvest veel ees, sealhulgas ka kahenädalane puhkus, seega olen optimistlik ja loodan, et vähemalt mõne eelpool nimetatud projektidest jõuame teostada. Sest lisaks olen ma täiega õmblemislainel ja maeiteamillal ma kõik need kangad ja mõtted, mis juba reas on ootamas, reaalseteks riideesemeteks suudan teostada. Selles osas on algus vähemalt tehtud, ühe kleidi teen kindlasti valmis, kui rohkem ei jõua.

Nii, aga kuulake seda lugu, päriselt on hea. Ja siis kuulake veel teist korda ja kolmandat korda ja neljandat korda ja ... nagu mina praegu.

Kommentaare ei ole: