Onu Remuse jutud

Hommikul sõitsin tööle ja rebane lamas tee ääres. Rebane on ikka oluliselt suurem loom kui konn. Mis ma järgmiseks näen, lamavat põtra või? Aga olukord iseenesest oli muidugi kurb, sest see oli täitsa ilus rebane ja pole välistatud, et ta jalutas teisipäeva õhtul mu maja taga põlluservas, kui ma parasjagu rõdul veini jõin. Seda arvesse võttes ma ju peaaegu tundsin teda, ja täna hommikul oli ta surnud. Ma hakkasin kohe mõtlema, et kuskil kindlasti ootasid rebasekutsikad ja rebaseabikaasa teda nende rebaseurgu, kus nad kõik koos rebasehommikusööki mekiksid ja rebaselugusid räägiksid. Kurb. Võibolla saab tema nahast nüüd kellelegi ilus kasukakrae, isiklikult sellist asja küll kanda ei suudaks.
See viimane lause meenutab mulle ühte artiklit, millele paar päeva tagasi peale sattusin, see puudutas Lady Gagat. Ta protesteeris mingil üritusel karusnahkade vastu ja lasi "imelisel disaineril Jean-Charles de Castelbajac´il" endale spetsiaalselt selleks puhuks Konn Kermiti kostüümi õmmelda. Ta on ikka selline tore tädi.



Paar sõna peaks eilse jalgpalli kohta ka kirjutama. Minu mittespekulatsioon ei läinud täide, mis on tegelikult hea uudis - seis 1:0 oli üle ootuste meeldiv. Samas mulle see mäng väga sügavat muljet ei jätnud, pigem oli natuke igav. Löödud värav tuli nii koba peale, et mingit mänguilu selles küll polnud, eestlastel jäi nii mõnigi hea võimalus realiseerimata ja ajalugu selles osas tegemata. Aga tublid poisid igatahes need eestlased-venelased, kes meie koondise moodustavad ja brasiillasi murda üritasid (ühe puhul läkski ju korda). Ma usun, et kui eesti jalgpall oma 200ndat sünnipäeva tähistab, on kohvipoisid jälle kohal ja siis teeme neile tuule alla ka!
Eilne jalgpalliõhtu iseenesest oli äärmiselt meeldiv, kuna see möödus Kapi tänaval kalamarjavõileibade, pannkookide, mustika-vaarikamoosi ja õlle seltsis. Naised ja jalgpall sobivad ideaalselt kokku, kes teab, vbl ongi parem kui seks!
No arvuti viisin ka ühele kenale noormehele ülevaatamiseks ja nokkimiseks. Ma väga tänan, et on olemas nii abivalmis ja meeldivaid inimesi, kes viitsivad teiste jamasid lahendada. Nüüd on pöidlad kõvasti pihus kõigil, et mul asjast jälle asja saaks, eksju!
Lõppu veel üks armas looke, mis mu kõrvu täna paitas. Vahel harva võib sellist "unemuusikat" kuulata küll, väga mõnus!

Kommentaare ei ole: