Tervitus!

Hakkasin jälle kirjutama. Mõned on siin lehel ennegi käinud ja lugenud mu meeletuid halamisi suhete ja elu teemal. Neid stoorisid te siit enam ei leia, need kõik on nüüd draftsideks tehtud, ehk siis nad on küll alles, aga ma ei pane neid vaatamiseks välja, las koguvad tolmu natuke. Need vanad kirjutised on omal ajal paksu pahandust tekitanud, olen õppinud, et kõiki oma mõtteid ja tegemisi ei tasu avalikult internetti üles riputada, kuna alati võib olla lugejaid, kes ei ole nö. minu poolt. Päris isiklikuks muutumisest ma muidugi hoiduda ei suuda, sest ma olen iseenda jaoks suhteliselt isiklik ja mu mõtted on isiklikud ja oma isiklike kätega ma ju blogi kirjutan, nii et teatud isiklik lähenemine siiski säilib. Aga vaatame, kuidas minema hakkab!
Jätke see aadress endale nüüd meelde või kirjutage üles, kui on soovi siia teinekordki sattuda, ma võtan reklaami varsti maha.
Kohtumiseni!

Kommentaare ei ole: