Homsed uudised


Nii-nii, kallis väike televaataja! Mul on Sulle ainult häid uudiseid.
Punkt 1. Täna toimub kauaoodatud Eesti-Brasiilia jalkamatš. Pakkumisi on tehtud igasuguseid, ma ei hakka siinkohal üldse spekuleerima, aga mäng lõpeb seisuga 3:0 ja ilmselgelt mitte eestlaste kasuks. Ei, ma ei ole pessimist. Kui oleksin, siis pakuksin lõpuskooriks 5:0. Tegelikult olen kade ka, sest ma ei saa KAKAt ja ülejäänud KAKAokomme oma silmaga näha. Aga: "Võitle, Eesti, võitle!"

ELUS KAKA

Punkt 2. Ma viin homme oma arvuti remondimehe kätte ja on lootust, et mu senine elu ei olegi kustutatud. Ma võin küll uue lehekülje keerata, aga ma ei taha, et eelmine lehekülg päris tühjaks jääb. Ja siis on lootust ka, et arvuti tuleb tagasi mu ellu ja ma saan jälle iga õhtu tema kaunist ekraani vahtida. Oh happy days!
Punkt 3. Telekas tuleb tagasi mu ellu. Siis on lausa 2 ekraani, mida vahtida. Silmad rõõmustavad.
Punkt 4. Emal kadus pühapäeval vanaema kingitud hõbesõlg ära. Katastroof. Aga see vaatas mulle täna hommikul auto põrandalt vastu. Enneolematu.
Punkt 5. Hommikul oli täiesti uskumatu ilm. Ma mõtlesin, et ma olen vahepeal 2 kuud maganud ja oktoober on kätte jõudnud. Ei saa mainimata jätta, et ma jõin eile õhtul veini ja hommik oli selle võtta ka pisut hägusem ja uimasem, aga no see ilm, see oli ikka absurdne keset augustikuud. Õnneks kõik laabus, päike paistab ja ma julgen jälle välja minna. Aamen!
Punkt 6. Homme on kalapäev.
Punkt 7. Tööpäev on läbi!

Kommentaare ei ole: