Pläma

Täna on küll üks huvitav päev. Ma pole ammu olnud ühe päeva jooksul nii kurb ja nii rõõmus, mul pole olnud nii külm ja nii palav. Eile oli vahva õhtu sõpradega, aga vein ja vesipiip tegid oma töö, hommikul oli kass küüntega seljas. Jõudsin küll ilusti tööle, aga sellist emotsionaalset mõõna pole ammu olnud, põhjused siinkohal jätan enda teada. Lõuna tõi õnneks väga häid uudiseid ja ma tahan kõigile öelda, et pole tähtsamat asja kui teie tervis - hoolitsege selle eest ja investeerige sellesse!
Heh, mul oli Orksis üks fänn juurde tulnud. Tunnistage üles, kes tegi?? Vaatasin igaks juhuks enda fännamisalused ka üle, et keegi 2 silma vahele poleks jäänud. See on ikkagi oluline asi, olgem ausad!
Neli tundi veel ja siis ootab eest neli päeva vabadust! Mind leiate siis Saaremaalt ühe küla ühe talu ühelt heinamaalt, kus ma kadakate vahel telgiukse ees grilli sussutan ja merekohinat kuulan. No eks näis, tegelikult on seal meie suure suguvõsa kokkutulek ja kadakate vahel on oluliselt rohkem rahvast kui ainult grilliv mina. Aga tore saab kindlasti olema!
Ma vist ei ole täna väga huvitav. Ise tunnen, et midagi nagu jääb puudu... Üks soovitas mulle just, et lase lõdvaks ja ära ole kogu aeg urvis. Olen siis või? Hahaa, ma nüüd lõdvestun siis. Chillout...mmmm...chillout...
Ei, vahva, ma nüüd lõpetan, aga tänaseks päeva looks valisin järgneva:



Ma vaatasin, et muusikavalik läheb siin liiga uinamuinaks, ma panen ühe loo veel. P.O.D. on üks mu lemmikuid läbi aegade.

Kommentaare ei ole: