Alwaays Coca-Coolaaaaa...

Uskumatu, aga jõulud on juba teema. Planeerime hoolega asutuse jõulupidu ja nagu korralik aktivist ikka, võtsin enda kanda ürituse meelelahutusliku poole organiseerimise - meeleldi kusjuures! Mõnus on vahepeal igapäeva tööle lisaks midagi uurida, välja mõelda ja korraldada. Pealegi, mul on siin esimesed jõulud, kõik on veel uus ja huvitav ning põnev on näha, kuidas inimesed koos millekski valmistuvad ja pärast siis oma töö vilju maitsevad. Mul isegi kumab kõrvus juba Coca-Cola iga-aastane reklaamlaul: Holidays are coming, holidays are coming...

Vahepealsed päevad (peale viimast blogimist) on olnud küllaltki sisukad. Nädalavahetus viis mind tagasi lapsepõlveradadele: külastasin Paide Gümnaasiumit ja Kultuurikeskust, kohtusin endiste ansamblikaaslaste ja juhendajaga - esinesime nagu vanadel headel aegadel. Ühtlasi tutvusin väga toredate uute inimestega ja täitsin oma kodanikukohust valimas käies. Valimistulemusi ma siinkohal parem ei kommenteeri. Pühapäeval vahetasin autol suvekummid talve omade vastu ja see õigustas ennast täielikult, sest õhtul Tallinna poole sõites sadas tihedat ja laia lörtsi. Auto esiklaas näitas lumesajuga screen saver´it, aga kui enamik autosid üle 60 km/h ei söandanud vajutada, siis minu Juta lendas mööda Tallinn-Tartu mnt-d nagu noor sälg.

Ainuke, mida mitu päeva pole teha jõudnud, on lugemine. Ja sellest tunnen juba vaikselt puudust, seega täna üritan viga parandada. Ma mõtlesin vahepeal midagi kergemat ette võtta, kodus ootab Kerttu Rakke Küpsiseparadiis ehk Kaksteist kuud. Kujutan juba ette, et see on a´la Kodu keset linna, aga ma olen veendumusel, et ükski loetud raamat ei saa minult midagi vähemaks võtta. Ja mida rohkem ma loen, seda täpsemalt tean, mis mulle meeldib ja mis mitte, rääkimata kõigist muudest enese- ja maailma-avastuslikest kogemustest. Ma ütlen teile: lugege raamatuid!!!

Kommentaare ei ole: