Tüüp

Üks Tüüp käib Tallinna linnas ringi. Tegelikult ka, ma kogu aeg näen ühte Tüüpi. Ta on pikk ja turske, alati hästi viigitud ja maitsekalt riides, kena mantel, ilusad kingad. Ja siis - vasakus käes spordikott. Ja nii kogu aeg. Ta meenutab mulle hirmsasti Quentin Tarantinot ja iga kord kui ma seda kotti näen, mõtlen, et tal on seal mingi hunnik relvi. Ma ei tea, kui tal veel kidrakast käes oleks, siis ma oleks vist ammu kõhuli viskunud mõne tema järsuma liigutuse peale. Suvel tuli Tüüp mulle igal hommikul Vabaduse väljaku Söögiplatsi juures vastu, siis ma ise käisin sealt kaudu. Nüüd olen mõnda aega teist marsruuti pidi liikunud ja me pole kohtunud, aga täna Kaubamaja toiduosakonnas seisis ta täpselt minu vastas. Esialgu ei olnud kotti näha ja ma ei tundnud teda kohe ära. Mõtlesin juba, et mis jama on, kuskohast ma seda Tüüpi tean. Ja siis - vasakus käes spordikott. Jälitasin teda pärast natuke, aga kahjuks läks ta peatselt teises suunas, kuhu mul asja ei olnud. Aga panin veel tähele, et ta hoiab seda kotti nii, et käsi on umbes 30 kraadise nurga all pulksirge, et mitte vastu pükse nühkida. Naljakas, kas pole?!

Kommentaare ei ole: