I wanna be rich, I wanna be happy!

Kuulge, kas te superstaari saadet ka vaatate? Mina alguses ei vaadanud, sest eelmine hooaeg oli ausalt öeldes liiga igav, aga mingi hetk jäi nüüd silm peale ja olengi lõksus. Ootan huviga juba pühapäeva, et näha, mida need noored lauljad korda saadavad. Ma olen üllatunud, et seekord on tõesti sattunud saatesse inimesed, kes oskavad laulda ja mitte lihtsalt laulda, vaid teevad seda ka ägedalt ja huvitavalt. Olgem ausad, viisi peavad ju paljud, aga kui sul seda "miskit" ei ole, siis pole mõtet ka lavale trügida. Aga jah, seekord on "miskit" küllaga. Ja nüüd on see koht, kus ma ütlen, kes mulle meeldib ja kes minu arvates peab saate võitma - see on Ott Lepland! Sest eile hilisõhtul selgus, et Ott laulab nii hästi, et Anne Arrakul (samuti üks staarisaate finalist) hakkab sellest lausa paha!

Üks selline lugu:

Kommentaare ei ole: