Kassiarmastaja käsitööminutid

Käsitööga on minu meelest nii, et kõige põnevam on alati see tegemise protsess. Valmistööd on küll ilus vaadata, aga siis on temaga justkui kõik, siis on vaja uut projekti. Sellepärast on täiesti inimlik vajadus jagada valmisprodukti teistega, et sellest oleks veel kestvat rõõmu. Ja sellepärast "eputavadki" nii paljud inimesed blogides enda kätetööga. Ma teen samamoodi ja tutvustan teile meie pisikese Kunni-Kusti uut trooni, mis eile lõpuks valmis sai.

Kõik sai alguse tikkimisest. Kuna ma olen seda tüüpi käsitööline, kes kõike enda pisikese mõistusega püüab lahendada ja välja mõelda (ja vahel seetõttu mõnda asja 10 korda kauem teen), siis tikkimiseks ma mingit mustrit ette ei joonistanud ega traageldanud. Panin umbes paika algus- ja lõpp-punkti ja märkisin enam-vähem kõrguse. Hakkasin lihtsalt otsast minema, natuke vahepeal harutasin ka, aga valmis ta lõpuks sai. Kollane lõng osutus palju õhemaks kui punane, mistõttu tegin selle pärast veel teist korda üle.


Mõni aeg tagasi tõstsime natuke tuba ümber ja need punutud kastid jäid nüüd keset tuba/seina laiutama. Kusti kasutas kohe võimalust ja leidis, et sealt pealt avaneb väga hea ülevaade ja vahelduseks oma pukile on see täitsa mõnus koht lesimiseks. Et tema elu pisut mugavamaks teha, otsustasin sinna padja meisterdada.


See lilleke, mida te i-täpi kohal näete, kaob sealt kohe esimesel võimalusel. Kusti avastas esimese asjana, et see on üks jube hea mummuke, millele kihvad taha lüüa ja otsast harutama hakata. Ma loodan, et ülejäänud tikand tema huvi nii ei köida. Üldiselt paistis kunnile uus troon sobivat. Tegelikult kasutas Kusti juba enne padja valmimist igat võimalust, et selle tikitud riidetüki peal lesida, seega ju ta sai kohe aru, et see tema oma on :).

Kommentaare ei ole: