-22 kuni +30

Ilmselgelt on mu pea juba mõnda aega ideedest natuke tühi olnud, et ma pole siia midagi asjalikku ega ka vähemasjalikku kribanud. Olin kolmapäevani haige, vahtisin Paides. Iseenesest oli täitsa mõnus natuke tööst eemal olla ja lihtsalt vedeleda, aga teisalt ei ole mul selleks piisavalt püsivust ega kannatust, et kaua ühe koha peal olla, eriti veel toas kinni. Õnneks oli seal internet, mida mul enda kodus ei ole. Jah, tõesti, püha Internet, millele ma ka enda tagasihoidlikus elamises õige pea elu annan.

Kas ma ilmast ka pean rääkima? On sel üldse mingit mõtet? Kas on vaja rääkida, kuidas külm mul eile seestpoolt ninasõõrmed ära võttis ja põsed lillaks näpistas, ja auto juba teist hommikut järjest vaevu-vaevu käima on läinud, ja kuidas ma eile isegi oma kepikõnnitiiru ära jätsin ja selle asemel autoga sõbranna juurde läksin, kuigi ta küla teises otsas elab, ja kuidas ma täna hommikul, kui väljas oli mingi -22 kraadi, jopega koosolekul käisin, kuna keldrikorrusel asuv ruum vaikselt seinte peal härmatist kogub, ja ... Ei, ma ei räägi sellest. Hoopis sellest räägin, et mul on kodus põrandaküte, mida ei saa reguleerida ja toas on 30 kraadi sooja. Puhas troopika. Tulge mulle külla!

Muide, täna on väga põnevad sündmused ees. Jäägu saladuseks ;) Hihii.

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

No ma ei tea, teise küla otsa külla jõuab aga küla keskele külla ei jõua! Enam sisse ka ei lase! :D

Liska ütles ...

Ma murran ukse maha. Järgmisel nädalal!