Youuu are nooot aloooone

Ma nägin eile jälle maailma kõige suuremat koera. Aga tegin ka tähelepaneku, et võibolla tundub loom selle tõttu suurem, et tal on suhteliselt lühikest kasvu peremees. Ma kepitasin neist mööda, koer tuhnis ninapidi hanges nagu metssiga ja omanik oli lihtsalt ilus mees. Nüüd ootan huviga, et seda kutsat ka actionis näha, kui ta jookseb või elusid päästab vms.

Kallan omale teist tassi kohvi sisse. Alates sellest hetkest, kui praegusesse kohta tööle tulin, on mulle maitseva kohvi kangus kasvanud umbes kaks korda. See tähendab, et siin tehakse sellist tökatit, et mujal tundub kohv mu jaoks täiesti maitsetu, mis muidugi ei ole üldse positiivne nähtus. Esiteks kulub mul ka kodus seetõttu kaks korda rohkem kohvipulbrit ja teiseks on tegemist suhteliselt ebatervisliku harjumusega. Praeguse elutempo juures, kus magan vähe ja üritan ennast päeval erksana hoida, kulub musta ergutusjooki juba ohtlikult palju. Nädalavahetus toob loodetavasti leevendust.

Üks tuletas mulle just meelde, kui kohutav tänane öö oli. Läksin kell 3 magama, aga nagu sellistel puhkudel mul alati juhtub, uni ei kipu just hästi tulema - mõtteid on miljoneid, ärevus tegemata asjade pärast, pinge jne. Harilikult on siis nii, et ma vajun mingisse reaalsuse ja une vahepealsesse faasi, näen košmaare ja ei suuda ärgata. Esimene luupainaja oli mul vist umbes 4 aastat tagasi. Elasin eestiaegses kivimajas Pelgulinnas ja läksin ühel õhtul täis kõhuga magama. Keset ööd tundsin, kuidas Keegi mul kaksi-raksi rinna peal istub ja vastu voodit pressib, hetke pärast hakkas ta mind jalgadest voodis edasi-tagasi sikutama. See oli täiesti kohutav, sest ma ei suutnud ärgata. Hiljem kordus sama jama veel nii mõnelgi ööl, kuni mingi hetk jagasin ära, et alati oli eelduseks see, et olin täis kõhuga magama läinud. Tegemist ei olnud seega kodukäijatega, nagu ma alguses arvasin. Aga täna öösel käis Keegi mul jälle külas, nii et kui lõpuks ärgata suutsin peale pikka võitlust, olin üleni külmhigine. Õudne kogemus.

Tänased õppetunnid oleks siis järgmised:
* Kui oled lühikest kasvu, võta endale pisike koer. Tundud ise suurem!
* Kui jood kanget kohvi, muutub magamine liigseks luksuseks. Ja kui siis ikkagi lähed magama, arvesta sellega, et sa ei ole voodis üksi - Keegi on alati seal.

Kommentaare ei ole: