Ühel on täna sünnipäev. Palju õnne!

Esmaspäevane käimatõmbamine - raske nagu alati. Eriti, kui öösel jälle liiga vähe magada sai ja hommikul ennast 20-kraadisesse külma pidi vedama. Mulle meeldib talv, aga mis liig, see liig. Palun, teeme nüüd nii, et kohe tuleb kevad peale ja suvi jääb seekord natuke pikemaks pidama.

Rääkides talvest, ma muidugi nautisin nädalavahetusel selle hüvesid mõnuga - käisin kelgutamas ja tegin mitu satsi kepikõndi. Viimasest sattusin isegi nii hoogu, et kui ma poleks kaotanud tunnet, et mul on veel nina keset nägu, oleksin käima jäänudki. Aga jah, käre külm oli eile ja päike säras nii kaunilt-kaunilt. Imetore.

Reedel käisin Korteripeol. Peab tunnistama, et endine Ratsu baar on tundmatuseni muutunud ja kuivand friikartuleid krimpsus viineritega sealt enam öösel 3 ajal osta ei saa. Jumal tänatud, ma ütlen. Igatahes viskasin näppu sellistele tegijatele nagu Kuuluud ja Toe Tag - olin täiesti vaimustuses, sest ma pole neid kumbagi enne laivis näinud. Tõepoolest, kes oleks arvanud, et minus on peidus ka väike räpi (või nagu üks ütleb: räpsi) tibi. Aga näe: ON!

Selle muusikamaitsega on üldse huvitav asi. 14-aastaselt arvasin, et tõenäoliselt on maailma parim laul Celine Dioni "My heart will go on" filmist Titanic. Olen tulnud pika tee, arvestades seda, mis muusikat ma nüüd eelistan ja naudin - mida kõvemini rokib, seda parem. Aga mitte ainult muidugi, mulle meeldivad väga erinevad muusikastiilid ja tore on enda jaoks uusi asju avastada. Täpsustuseks: Celine Dion ei kuulu enam mu lemmikartistide hulka, ta ei ole isegi top 500-s enam. Oh, well...

Üks asi veel. Ma nägin eile maailma kõige suuremat koera. Enda kodutänavas! Oli see vast mölakas, turjakõrgus võis vabalt olla mingi poolteist meetrit. Ma ei tea, mis tõugu ta oli, aga pakuks ristsugutist lambakoerast, retriiverist ja hobusest. Sealjuures oli ta hullult armsa ja muheda olemisega. Ma ei kujuta ette, kui palju selline loom sööb või kui suur peab tema kuut olema. Või mis siis, kui ta peremehe kojutuleku üle rõõmustab ja sülle hüppab??? Ebareaalne.

Kommentaare ei ole: