NV

Nädalavahetus Kesk-Eestis. Mõtlesin, et tulen siia ja kus ma siis alles suusatan ja möllan õues. Yeah, right. Nagu ikka, suutsin ma neljapäeva õhtul, peale suurt pingutust ja magamatust eelneval nädalal, haigeks jääda. Eile hilisõhtul otsustasin, et saagu, mis saab, sõidan ikkagi ja eks siis paistab, kas õnnestub ka suusad alla panna. Aga täna on nina kinni ja pea uimane, kraadima ei viitsi hakatagi. Seega panen panused homse peale, mis puudutab õueminekut.

Tuhnisin oma vanu keska-aegseid õppematerjale läbi. Enda jaoks olulisemad asjad olen säilitanud: matemaatika kodused kontrolltööd, kirjandid, mõned vihikud jne. Kirjandeid pean kõige olulisemaks, kuna sealt on võimalik päris hästi välja lugeda, kes ma ise 10 aastat tagasi olin. Jah, uskumatu, 10 aastat tagasi olin 10ndas klassis. Lugesin täna taas vanu kirjutisi ja kui kohati on mu mõtted ikka väga naiivsed olnud, siis on ka selliseid kohti, mis praegugi tunduvad väga geniaalsed. Ei saa enda ajalugu prügikasti visata, sellest võib nii mõndagi õppida.

Leidsin vanu kirjandeid sirvides veel ühe huvitava seiga. Et kui ma muidu olin suhteliselt tugev eesti keeles, siis on üks sõna, mis peaaegu igas kirjandis oli valesti ja mida õpetaja alati pidi punasega parandama. See sõna on "aeg-ajalt", mille mina nagu aamen kirikus kirjutasin ilma sidekriipsuta "aegajalt". Ja nii kordub umbes 5-6 kirjandis järjest. Mul tekib endal küsimus, et kas ma olin täielik põmmpea või ei vaadanud absoluutselt, mida oli parandatud.

Aga okei, kui ise suusatama ei saa minna, tuleb vaadata, kuidas profid seda teevad. Seega siirdun tagasi teleri ette. Pöidlad pihku!

2 kommentaari:

pisike ütles ...

Kas ma võin kommenteerida, et blogis kirjutad Sa ka läbivalt ühte sõna valesti :) Ja selleks on "nii-öelda" ehk "n-ö". Sul see tavaliselt sidekriipsuta :)
Lihtsalt mainin, kuna tuli jutuks :)

Liska ütles ...

Aga vaatasin ÕS-st järgi, on tõesti sidekriipsuga. Samas ei mäleta ma, et oleksin seda kunagi nii kirjutanud ja et seda oleks parandatud.. Üldiselt kirjutangi lühendina nö ja see on raudselt kasutusel.