Could it be that I am boring???

Vahel juhtun mõne inimese peale (kas Orkutis või Facebookis või Bloggeris või mõnes muus meediakanalis) ja satun täiesti vaimustusse sellest, kui mitmekülgne ja huvitav ta on, kui paljude asjadega jõuab tegeleda, kui palju andeid on ühele isikule antud. Ma imetlen neid, kes teevad midagi suure kirega, kes on leidnud väljundi kas fotograafia, kunsti, muusika, moe, spordi või jumal teab mille näol, ja on samal ajal selles ka edukad. Kusjuures absoluutselt kindlasti peitub edu võti armastuses enda tegevuse vastu. Õnnelikud inimesed, kes on suutnud ühildada töö ja hobi.

Mis minusse puutub, siis olen natuke hüpiknukk olnud eluaeg: tegelenud miljoni erineva asjaga, aga mitte millegagi piisavalt kaua, et olla väga edukas või midagi saavutada. Võib ju ka mõelda, et elu on selle võrra huvitavam, mida rohkem varjundeid tal on, aga jah, südames tunnen puudust suurest kirest ühe erilise asja vastu. Ei tea, kas mul on üldse lootust seda leida, kas näiteks 40,50 või 60 aastaselt võib enda jaoks avastada midagi täiesti uut ja ainulaadset, mida varem pole kohanud? No kindlasti on, aga kas see just minuga juhtub, eks aeg näitab.

Tahaksin olla huvitav inimene.

2 kommentaari:

pisike ütles ...

No ma olen alati mõelnud, et kuidas Sa nii igav inimene olla saad, aga ei ole tahtnud kõva häälega välja öelda. Hea, et ise selle teema üles võtsid :D Naljatilk - ma arvan, et Sina oled tegelenud erinevate asjadega just nii kaua ja nii palju, et need on enamat, kui lihtsalt möödanik Su elus, mis tähendab, et Sa oledki mitmekülgne ja huvitav inimene, kes on saanud nuusutada nii üht kui teist ja teab ka nendest miskit. Seega uus teema paluks! :)

Liska ütles ...

Aitäh, pisike ;)