Kino minu magamistoas

Mul on praegu käimas PUFF ehk Põnevate Unenägude Filmifestival. Praegu käimas sellepärast, et see on mul perioodiline värk: mitu nädalat järjest võib vahemikus õhtul silmade sulgemisest hommikul nende avamiseni valitseda täielik pilkane pimedus, aga enemasti järgneb sellele pöörane mitu ööd kestev unenägude ralli. 25 ja poole aasta jooksul ei ole ma tegelikult veel aru saanudki, millest see oleneb. Aga vahet pole ka, muretsema hakkan siin, kui enam üldse und ei näe.

Täna öösel nägin õudusfilmi slash draamat. Kõik algas sellest, et mingid hirmsad verejanulised teravate kihvade ja vilavate silmadega neljajalgsed elukad jooksid mööda linna ringi ja sõid inimesi. Samal ajal oli käimas tantsupidu, mistõttu rahvast oli kõikjal palju ja ma lippasin ise ka rõõmsalt ringi. Kui asi hulluks hakkas minema, peitsime ennast (seltskonda ei mäleta) mingi kõrge kortermaja ülemisele korrusele ja vaatasime siis alla, kuidas tänavad olid täis märgi plekke kohtades, kus inimesed nahka olid pistetud. Ja siis tungisid need elukad lae kaudu ka meile kallale, millele järgnes obviously side lõpp.

Hetkeks oli reklaamipaus, sai võileiba teha ja pissil käia.

Unenägu jätkus sellega, et ma olin kuriteo toime pannud ja pidin vangi minema. Aga sellele eelnes mingisugune seminar või nõupidamine, kus mina ja kõik mu lähedased kohal olid. Teemasid ma üldse ei mäleta, aga meeleolu oli selline kummaline, sest kui ringi vaatasin, siis tundsin kõigist kohaletulnutest ainult ühte, teised olid täiesti võõrad. Mul oli seljas roosa särk ja lühikesed võimlemispüksid ja jalgade ümber lillad säärised: vabalt oleks võinud see uni üle minna mingiks Madonna muusikavideoks, aga kahjuks seda ei juhtunud. Juhtus hoopis see, et ma ei olnud üldse kurb vangimineku üle, sest mul oli kotitäis raamatuid kaasa võetud ja mõtlesin isegi rahuloluga, et saan 3 aastat veeta lugedes, käsitööd tehes ja magades. Uni oli sellega läbi, aga ma teen tagantjärgi ainult ühe järelduse: mul on puhkust vaja!

Unenägusid on alati põnevam ise vaadata kui ümber jutustada. Nagu filmegi. Tegelikult sai PUFF avapaugu juba eile öösel, aga kõik filmid ei kannata siin kajastamist - need on keelatud kõigile, kes ei ole mina!

Kommentaare ei ole: