Gripp ahju!

Üldiselt mulle ei meeldi kirjutada teemadel, mida nagunii nämmutatakse hommikust õhtuni igas meediakanalis. Teemadel nagu poliitika ja seagripp. Nüüd aga olen sunnitud natuke enda põhimõtete vastu minema, kuna ma olen lihtsalt nii pissed off.

Need kuramuse haigused hiilivad ja varitsevad meid nüüd kõikjal. Mul tuleb silme ette kohe üks tualetipuhastusvahendi reklaam, kus mingid jõledad ligased ebaproportsionaalsed elukad nõu peavad, kuidas nad vallutavad terve vannitoa. Õnneks reklaamis tehakse neile flush. Reaalsus on see, et kõiksugu viiruste mikromölakad klammerduvad praegu iga uksenupu ja käsipuu külge, lendavad suust suhu, ninast ninna ja pääsu ei ole mitte kellelgi. Kui just 24/7 üksinda kodus ei vahi kuni järgmise suveni välja, aga seda pean ma ebatõenäoliseks.

Mis mind eriti närvi ajab kogu selle teema juures, on see, et inimesed käivadki haigetena ringi, aevastavad, kus jumal juhatab ja suur osa ei vaevu isegi kätt suu ette panema. See peaks ju täiesti automaatselt käima, peaks olema emapiimaga sisse söödetud. Ja teine asi - kätepesemine. Täiesti arusaamatu on minu jaoks, et inimene näiteks käib tualetis ja ei pese pärast seda käsi. Või tuleb õuest, olles eelnevalt käinud kuskil kaubanduskeskuses või sõitnud ühistranspordiga, ja asub siis näiteks saiakesi või krõpse sööma. Vahepeal tõmbab aga rõõmsalt näppe läbi suu puhtaks, ilma, et oleks neid eelnevalt pesnud. ÖÄK!

Ma lähen nüüd linna ja lasen gripil enda peale tulla. Vastik mõelda, aga loodan, et mu immuunkomando suudab piisavalt hästi vastu võidelda ja ma tulen sellest eluga välja...

PS! Lund ja miinuskraade tahaks. Nii väga! Aitäh!


Pildi autor: Riho Lepik :)

Kommentaare ei ole: