Igavese elu eliksiir

Mister Män ilmutas ennast taas, juhtides mu tähelepanu järgnevale:

Pastöriseeritud piim, põldmarja-vaarikalisand (sisaldab: suhkrut, põldmarju, vaarikaid, paksendajat (modifitseeritud tärklis), happesuse regulaatorit (naatriumtsitraat), lõhna- ja maitseained, säilitusainet (kaaliumsorbaat)), lõssipulber, juuretis. Tootes on 2% põldmarju ja 2% vaarikaid. Toodet hoida temperatuuril +2…+6 C. Kinnine pakk säilib “kõlblik kuni” kuupäevani (k.a), märgitud pakendi ülaservas. Mida sina täna hommikuks sõid?

Olen peaaegu kindel, et ma just seda sõingi. Mul tekkis muidugi kohe küsimus, et huvitav, kaua mina siis säilin? MM teadis selle kohta öelda, et tuleb kokku liita kõik päevad, mis üle jäävad. Ehk siis, kui täna on 16 ja realiseerimisaeg lõpeb 18, ja ma täna ära söön jogurti, siis hopsti - 2 päeva on kohe minu säilimisajal juures. Daa, loogika!

Kommentaare ei ole: