15 minutit tööpäeva lõpuni!

Mul on ishias vasakul pool kaelas. Ja peas ka. Õigemini on ta kuskil seal vahel ja piinab nii mis kole. Hommikul ärkasin üles ja tahtsin voodi kõrvalt kella vaadata. Keerasin raksti kaela vasakule ja pidin valu kätte ära surema - ilmselt olen üleöö vanaks jäänud ja külm ilm on mu kondid, liigesed ja närvijuured vigaseks teinud. Hädasti oleks nüüd massaaži vaja. Kui keegi tunneb, et tal on kätes (ja minu poolest ka jalgades või muudes eemaleulatuvates kehaosades) oskusi ja rammu, siis võiks mind sellel raskel ajal kuidagi abistada. Eriti nõmedaks teeb olukorra fakt, et homme on suur asutuse jõulupidu, mida juba paar kuud oleme ette valmistanud ja korraldanud. Kui ma homme liikumatu olen, siis ... siis ... siis mina ei mängi!

Sain täna Tõde ja Õigus II osa ka kätte. Nüüd jään ootama aega, millal ma kõik need teosed läbi jõuan lugeda. Ilmselt kulub selleks aastaid, sest vahele on vaja ka muid tegevusi ja raamatuid mahutada. Aga vähemalt on nad mul nüüd olemas ja töövalmis. Täpsustuseks veel nii palju, et ma ei ole mingi eriline nö. maaromaanide austaja, aga pelgalt sportlikust huvist ja endale juba keskkoolis antud lubadusest pean ma Tõde ja Õiguse sarja enne surma läbi lugema. Loodan ainult, et selleks ongi mul veel aastaid aega!

Mind vaevavad sel nädalal absoluutselt kohutavad ärevuse- ja kärsitusehood, ma olen sellest täiesti väsinud. Tööle ei suuda keskenduda, ühe koha peal ei suuda istuda, magama ei saa jääda jne. Ainult säbistan ringi siin ja seal kogu aeg. Kui teaks, et sellel kõigel ka mingi otsene põhjus või tagajärg on, siis oleks palju huvitavam. Ma tahaks, et midagi eriti toredat ja põnevat minuga juhtuks, nii väga tahaks. See on nagu omamoodi jõulusoov või nii!

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tere!!!
Oi Tüdruk,kui ma oleks vaid ennem juhtunud su BLOGI peale sattuma....hmmm...oleks on oleks ja poleks on poleks!!!Pakun sulle kogu kogu oma tudeeritud Tammsaare kogumiku,millest ma loodan,et sa tunneksid puhast rõõmu.P.S.Kahju,et ei saa sulle pakkuda oma rammmu,et muuta meeldivamaks su JÕULUPIDU.Muutuvad ajad,nagu ka marsajuhid!:)Anna palun teada, kui saan sind aidata!Kõike head ja meeldivat.Taavi.

Liska ütles ...

Kes see Taavi on? :D