Ekstaas. Kui lubate.

Kui kahel õhtul järjest kaks erinevat inimest ei saa mu sms-le vastata väidetavalt kõneaja puudumise ja tasumata arve pärast, siis kas on põhjust arvata, et asi on minus? Teatav kahtlus ju tekib, kas pole?!

Mul oli suurepärane nädalavahetus, sest mu kodust sai KODU. Kui siiamaani elasin suhtelises 72-ruutmeetrises tühjuses, siis peale äsjalõppenud nädalavahetust on mul olemas vähemalt neli asja, mis igas korralikus majapidamises olema peavad: diivan, kardinad, pesumasin ja suuuuuuuur peegel! Ma olen ülevoolavast õnnest nii erutatud, et isegi söögiisu ei ole. Tulge mulle külla!

Mandariinihooaeg on ka ametlikult alanud. Tänu ühele töökaaslasele ja tema tutvustele on meie kontori absoluutselt kõik kausid, vaagnad ja taldrikud mandariine täis. Esimesed emotsioonid on vapustavad! Kodus on mul külmkapis lisaks 8kg piparkoogitainast, kuna ema arvas, et vähemaga ei ole lihtsalt võimalik jõuludeni välja vedada (ema teeb muide ise piparkoogitainast). Eelnevat arvesse võttes toitun ma kuni aastavahetuseni peaasjalikult nendest kahest nimetatud jõulumaiustusest, mille tagajärjel ma loodan, et mu nahk saab ilusa piparkoogikarva värvuse ja põsed mandariiniroosaka jume.

Olen rääkinud.

2 kommentaari:

sultan ütles ...

Selge, peab külla tulema!

Liska ütles ...

Tõesti peab!