2009 - valu ja ilu

Lõppev aasta oli minu jaoks väga keeruline, samas ka äärmiselt õpetlik, üllatusterohke ja huvitav. Kevadel muutus mu elus peaaegu kõik: töökoht, elukoht, perekonnaseis... Tegin 180kraadise pöörde ja suur osa sellest, mis sinnamaani oli olnud kindel, usaldusväärne, iseenesestmõistetav, asendus uue ja tundmatuga. 2009 oli täis pettumusi ja südamevalu, aga see tegi mind tugevamaks nii mitmes mõttes, et tulevikku vaadates olen palju enesekindlam ja teadlikum sellest, mida tegelikult tahan või vajan. Ma ei haletse ennast ega kahetse aega, mille kaotasin segaduse ja kurbusega võitlemisele, sest meil kõigil tuleb elus neid hetki ette. Kindlasti ei olnud see esimene ega viimane kord.

Eelnevale jätkuks võin väita, et 2009 oli hea aasta. "Läbi raskuste tähtede poole!" ütles alles kevadel üks mulle tähtis inimene. Kahjuks ei pidanud ta ise enda sõnadest kinni, aga mulle jäid nad meelde ja on saatnud mind tegelikult kuskil alateadvuses kogu aeg.

Uueks aastaks ma endale lubadusi ei anna. See on üsna mõttetu tegevus igal aastal. Ma lihtsalt püüan olla parem inimene nii enda kui teiste huvides. Ja eks mingid eesmärgid ikka silme ees on, aga neid üritan jooksvalt realiseerida. Olen kindel, et 2010 ei ole eriline mitte ainult kõla ja kirjapildi poolest, vaid tuleb ka reaalselt väga positiivne ja huvitav. Peab tulema!

Kõikidele, kes minu heietusi lugemas käivad, mulle kaasa elavad ja tunnevad, Tüübile, konnadele, MUPOle, Mister Mänile ja paljudele-paljudele teistele -  lõbusat aastavahetust ja toogu uus aasta teile põnevaid väljakutseid ja suuri kordaminekuid!

Teie Liska

Kommentaare ei ole: