Houston, we have a problem!

Ma käin nüüd jooksmas jälle. Kepikõnd on ka väga lahe ja mõnus, aga hakkasin jooksmisest puudust tundma ja üritan neid kahte nüüd kuidagi kombineerida. Kahjuks olen juba silmitsi ühe murega - meil puuduvad kodu ümbruses sportimiseks spetsiaalsed rajad, mistõttu peab silkama edasi-tagasi mööda maanteed. Teatavasti on viimased asfaltiga kaetud, mis tähendab, et jalad saavad jooksmis-aktsiooni käigus kõvasti põrutada. Üritan küll võimalikult tee servas joosta, et oleks liivane pind, aga paraku on too just sellel maanteel praktiliselt olematu. Siit ka minu mure - kui olen oma kilomeetrid seljatanud, jõuan koju päris suure valuga jalgades ja tean ju, et see on äärmiselt ebatervislik, tagajärjed võivad olla päris hullud. Ma nüüd ei teagi, mida teha. Üks variant on osta uued spetsiaalsed jalanõud, teine on vahetada rada ja kolmas on mitte joosta. Millise Sina valiksid?

Võtsin uue raamatu käsile. Mulle väga meeldis Paulo Coelho Alkeemik, mistõttu otsustasin ka kõik tema ülejäänud teosed läbi lugeda ja ostsin endale järgmise, mille pealkiri on Brida. Coelho raamatute puhul on huvitav, et tema kirjutised on müstilised, aga samal ajal nii elulise sisuga. Ta räägib maagiast ja üleloomulikest jõududest ja isegi jumalast, aga sellesse kõigesse on äratuntavalt ja realistlikult sisse pikitud nii inimeste igapäevased probleemid kui ka teemad, mis juba sajandeid on aktuaalsed. Kes tahab, võib tema raamatut lugeda kui muinasjuttu, aga kes viitsib natuke kaugemale minna ja ridade vahele peidetud mõtetest aru saada, see avastab läbi Coelho midagi uut või unustatut ka enda kohta. See on mu tagasihoidlik arvamus ja mina saan Paulo Coelho raamatutest suure naudingu.

Just selgus, et tõenäoliselt on lähiajal oodata minu muusikalist elluärkamist. Pean oma lauluhääle, mis on vahepeal juba ämblikuvõrkude ja roostekihi alla kattunud, jälle läikima lööma ja sisse määrima, sest meie vana punt on kutsutud oktoobris taas lavale. See kõlas praegu nii hästi, et ma vabandan, kui natuke liialdasin. Lava suhtes ma pole tegelikult nii kindel, aga esinemine tuleb igal juhul. Nii rõõmustav!

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Minul oli jalgadega sarnane mure ning ostsin endale spetsiaalsed pehmendusega jooksutossud. Küsi abi spordipoest, minule aitas. Nüüd on jooksmine tõeline lust!
:)

Liska ütles ...

Tänud soovituse eest, Kadri! ;)