Meloodia jääb alati meelde, sõnad peaaegu mitte kunagi

Ma sõidan nüüd iga päev trammiga. Naljakas. Veel paar nädalat tagasi oleks võinud kahe käe peal kokku lugeda korrad, kui olen trammi kasutanud. Ma tean, et see on äärmiselt kummaline, aga mulle meeldib ühistranspordiga liigelda, eriti kesklinnas. Nii huvitav on jälgida erinevaid inimesi, nende käitumismaneere, riietust, näoilmeid; püüda ära arvata, millest nad mõtlevad või kuhu kiirustavad. Ja ma ei tea miks, see kõlab äärmiselt imelikult, aga minu meelest on trammiga sõitmises midagi romantilist.

Üleeile nägin tänaval kahte vanameest - üks oli valgete juuste ja habemetuustiga, seljas määrdunud teksatagi ja heledad viigipüksid, kaenlas kulunud portfell; teine oli pisut noorem, väljakasvanud habemetüüka ja eelmise sajandi viimase kümnendi algusest pärit kiledressidega, käes Maxima kilekott. Harilikult  mu pilk sellistel tüüpidel kaua ei peatu, aga seekord märkasin midagi ebaharilikku - mõlemal mehel oli vasakus kõrvas ehe, ühel kuldne rõngas, teisel helkiv kivike. Mulle meenus, et kunagi, kui noorem olin, peeti sellist tundemärki homoseksuaalidele omaseks. Tänapäeval on muidugi kõrvarõngas meesterahva puhul täiesti normaalne nähtus ja mingeid eelarvamusi see minus ei tekita. Aga antud härrade puhul oli see kogu ülejäänud komplektist nii selgelt eristuv ja silmapaistev, et mõtetes tembeldasin nad homodeks. Elu on selline?!

Sügis on nüüd ametlikult käes. Palju õnne! Oleme nii head, et ei lase pimedatel õhtutel ja märgadel hommikutel enda tuju rikkuda. Pole mõtet masenduda asjade pärast, mida me muuta ei saa. Pealegi, igas olukorras peitub üks suhkrutükk, mis teeb pipratera magusaks! Tuleb see ainult üles leida.

Kommentaare ei ole: