Reedene lustikummut

Biorütmid. Kunagi koolis räägiti sellest, kuidas meil on elus vaheldumisi perioodid, kus oleme kas vaimselt või füüsiliselt tõusuvees ja et igaühe bioloogiline kell tiksub omas rütmis. Tegelikult jagunesid need lained veel kuidagi keerulisemalt - et teatud aeg on armastuse, teatud aeg töö jaoks, siis veel uute teadmiste omandamiseks soodsamad hetked, tervise seisukohast paremad-halvemad perioodid jne. Ehk siis kõike, millest meie elu koosneb, saab joonistada üles mingites graafikutes ja jagada tõusudeks ja mõõnadeks. Ka see on ju erinev, mis on kellegi jaoks parim aeg puhkamiseks - on õhtu- ja on hommikuinimesi, on neid, kes vajavad ainult 5h und igal öösel, aga on ka neid, kellele isegi 10h väheks jääb. Me ei saa kedagi hukka mõista selle eest, kui tal on meist erinevad vajadused, sest lõpuks saame kõik erimeelsused ajada biorütmide süüks. Ja palun väga, jälle olen toonud teieni ühe suurepärase eneseõigustamise iidse meetodi.

Ma arvan, et ma olen praegu vaimsel tõusulainel. Uusi ja häid ideid pritsib mul suust-silmist-kõrvust-käest ja ma ei jõua ühte mõtet veel ära lõpetada, kui järgmine juba tekib. Huhh. Jama on ainult see, et suuga võin suure linna teha küll, aga kes selle kõik ära jõuab realiseerida?! Päris pilvebaleriin ka olla ei taha, et ainult kujutlusvõimel ennast toita lasen. Ma olen ikka mõelnud, et peaks endale ühe wishlisti kokku panema asjadest, mida näiteks aastal 2010 kindlasti ära tahan teha. Ja siis ma peaks selle siia üles ka panema, et oleks rohkem motivatsiooni, sest siis on ju piinlikum, kui midagi tegemata jääb, kui olen juba avalikkust sellest teavitanud. Nagu valimislubadused või nii. Kusjuures, võibolla peaks iga inimene panema kirja enda valimislubadused ja need siis kuskile külmkapi peale riputama või veel parem kodulähedasse bussi-, trolli- või trammipeatusesse, sest seal peab nagunii passima ja siis oleks hea endale aeg-ajalt meelde tuletada, et näiteks oled lubanud igal hommikul vähemalt kaks peatusevahet jalgsi käia.

Seis on nüüd selline, et tööpäeva on kohe-kohe läbi. Tööpäevale järgneb vahetult üks pidu. Ja peole järgneb ka loodetavasti midagi. Loodan, et see midagi ei ole pohmell.

Kommentaare ei ole: